Prevas uppgift är att effektivisera sina kunders produktionsprocesser och skapa en hållbar tillväxt.
För att kunna göra skillnad hos Prevas kunder är kompetensen hos våra medarbetare samt standardisering av våra lösningar två nyckelområden. Med expertis inom kundernas verksamhet, kombinerat med ett tekniskt kunnande, skapas hållbara lösningar.
Genom att över tiden specialisera sig på utvalda områden och applikationer, samt genom ett samarbete mellan Prevas olika enheter, regioner och partners, kan Prevas erbjuda heltäckande lösningar och produkter till sina kunder. Lösningar och produkter som hjälper er att uppnå förbättringar i er verksamhet.
Vad innebär ett driftstopp för en produktionskritisk verksamhet?
Vilka konsekvenser får ett driftstopp i ett utvecklingsintensivt företag, där time-to-market är den kritiska faktorn?
Trenden är att utvecklingstiden för nya produkter och en produkts livscykel blir allt kortare. Det gäller att ligga i framkanten på utvecklingen, snabbt kunna producera de nya produkterna och lika snabbt få ut dem på marknaden.
För att lyckas med detta är det viktigt att vara garanterad en hög tillgänglighet på de verktyg man använder i alla faser – från idé till färdig produkt. Prevas kundsupports uppgift är då att ge trygghet och arbetsro till kunder genom ett väl genomtänkt supporttänkande.
Vi förebygger och löser problem. Mer om Prevas kundsupport.
produkter inom mi och mes
Support och serviceavtal
Kontakta oss
För mer information
Vill du veta mer? Kontakta oss och vi berättar vad vi kan göra för dig.